سبد خرید شما خالی است.
خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.
بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.
شما میتوانید وارد پروفایل خود شده و شماره کارت خود را وارد نمایید.
در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
بله تمام گوشی های موبایل ای موبو رجیستری شده است و پس از تحوب کالا با ورود به سامانه همتا می توانید گوشی خود را ثبت نمایید . برای اطلاع بیشتر از نحوه رجیستری گوشی خود به مقاله (رجیستری ) مراجعه کنید .
خیر ، متاسفانه در حال حاضر امکان پرداخت در محل برای سایت ای موبو وجود ندارد
وارد پروفایل خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.
.اکسپرس اگر شما در یکی از شهرهای تهران ، کرج ، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، گیلان، مازندران، همدان هستید ، سفارش شما با اکسپرس ای موبو تحویل شما میشود.پست در صورتی که آدرس شما در محدوده اکسپرس ای موبو نیست ، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود.
با ورود به صفحه “سفارش های من و انتخاب گزینه ی “جزییات” سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی”ثبت نظر” نظر خود را ثبت کنید
ای موبو در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت 24 ساعت کاری تحویل خواهند شد : کالای خریداری شده در انبار ای موبو موجود باشد. در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار فروشنده به انبار ای موبو به زمان ارسال اضافه خواهد شد. “همچنین شما امکان پرداخت وجه سفارش را به مامور ارسال خواهید داشت.”
.اکسپرس اگر شما در یکی از شهرهای تهران ، کرج ، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، گیلان، مازندران، همدان هستید ، سفارش شما با اکسپرس ای موبو تحویل شما میشود.پست در صورتی که آدرس شما در محدوده اکسپرس ای موبو نیست ، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود.
شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای ای موبو بوده است و ای موبو در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.
بله . حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید
شما میتوانید از لیست ، شماره گارانتی مورد نظر خود را بیابید.
برای صحت اطلاعات شما توسط همکاران ما بباید با ماتماس بگیرید چرا که امکان برقراری ارتباط آنلاین در حال حاضر امکان پذیر نیست .
وبسایت ای موبو ، یک سایت فروشگاهی کالای دیجیتال می باشد . که اصلی ترین محصول ای موبو ، انواع و اقسام گوشی موبایل می باشد . ای موبو کار خود را از سال 1398 آغاز نمود . اما سایت ای موبو متعلق به شرکت سارینا دی همراه می باشد . شرکت سارینا دی همراه وارد کننده انواع و اقسام گوشی های موبایل می باشد که کار خود را از سال 95 اغاز نمود .شرکت سارینا دی همراه یکی از اصلی ترین واردکنندگان گوشی های سامسونگ ، هوآوی و شیائومی می باشد. شما میتوانید از طریق سایت ای موبو به اسانی انواع و اقسام گوشی موبایل را مشاهده و خریداری نمایید و از درب منزل تحویل بگیرید .
تمام حقوق مادی و معنوی سایت (ای موبو) متعلق به شرکت سارینا دی همراه می باشد .